Olvasási idő: 0 perc

TARTALOMJEGYZÉK

Bevezető

I. Az első lépések – néhány gondolat az üzleti kommunikációs intelligencia témaköréből
– Üzleti intelligencia és online kommunikáció
– Négy kérdés, amit fel kell tenned magadnak mielőtt, belekezdenél a big data stratégia kivitelezésébe
– AARRR tölcsérelemzés
– Big data = Big Brother, vagy tinédzser szex?

II. Az online marketing – és ami mögötte van
– Kilenc magyarországi adat az adatvezérelt online marketing piacról
– Konverziós ráta és optimalizálás – tévhitek az online marketingben
– A PDCA ciklus az online marketingben – tervezz, cselekedj, ellenőrizz, avatkozz be!
– Most minden kiderül! – a kohorsz analízis és az ügyfélszerzés három mérőszáma

III. Tartalommarketing – az egész része, vagy a rész egésze?
– Inbound marketing vs. tartalommarketing
– Tartalommarketing – és mi a Te történeted?
– Hogyan építsd fel inbound marketing gépezetedet?

IV. Optimalizálás és reszponzivitás – ajtó a komplexebb marketing megoldásokra
– A reszponzivitás hiánya – öt alapvető hiba a mobilmarketing tervezése során
– Miért fontos a reszponzív weboldal?
– A reszponzív webdesign előnyei – milyen egy reszponzív weboldal?
– Nyolc módszer, hogyan optimalizáld a weboldalad tartalmát a felhasználók, és a keresőmotorok számára egyaránt
– Weboldal visszafordulási arány – kilenc érv az optimalizálás mellett

V. Design és vizualizáció – avagy a szépség nem mindegy, de azért néha jól jöhet
– Mitől lesz több az adatvizualizáció, mint egy grafikon?
– Infografika, avagy az adatok megjelenése nem kell, hogy unalmas legyen!
– Hat fontos tipográfiai szabály a sikeres weboldalhoz
– Sikeres hírlevél készítés: tipográfiai minták és mintázatok
– Webdesign trendek 2016 – Idén melyek a legnépszerűbb online megjelenések?