Olvasási idő: 0 perc

Ecommerce Plage beharangozó

Olvasási idő: 0 perc

Műsorvezető: Kerekes Áron
Első adás ideje várhatóan: 2017. 09. 23. 16:00-16:30

2017 augusztus 24-25-én egy új hiánypótló  e-kereskedelmi konferencia kerül megrendezésre Siófokon. Az eseménnyel kapcsolatban Ágó Zoltán az AionHill , és Árvai Péter, az Online Trendek egyik ötletgazdája nyilatkoztak.

Meghívott vendég:
Ágó Zoltán
AionHill

Szakértő:
Árvai Péter
Aquarius Hand

Brandépítés a közösségi felületeken

Brandépítés a közösségi felületeken

Olvasási idő: 11 perc

Egy cég sokkal több annál, mint pusztán a reklámüzenetei, a termékei pozicionálása, illetve az akciós ajánlatai. Egy magára bármit is adó vállalkozásnak többek között fel kell építenie nemcsak termékei arculatát, hanem a saját brandjét is. Erre elsődlegesen mindenki a saját honlapját gondolja felhasználni, de a valóságban manapság már jóval nagyobb hangsúlyt kell fektetni a különböző közösségi csatornákon közvetített céges megjelenésre is.

Elolvasom
Adatvezérelt digitális marketing támogatása data science segítségével

Data Science, avagy hogyan erősítsd az adatvezérelt digitális marketinged

Olvasási idő: 7 perc

A folyamatosan végbemenő információrobbanás olyan lehetőségeket teremt, amelyben rengeteg hasznos adat és eszköz segítségével növelhetjük a digitális marketing teljesítményét. Több példát is találni a világhálón, amely arról ír, hogy milyen eredményeket érhetünk el a data science (adattudomány) segítségével. De vajon mi kell hozzá? Egyáltalán hogyan fogjunk neki? E heti cikkünkben ennek jártunk utána.

Elolvasom
Facebook hirdetés típusok második rész

FACEBOOK HIRDETÉS TÍPUSOK 2017-BEN – 2. RÉSZ

Olvasási idő: 6 perc

Előző cikkünkben összefoglaltuk, hogy a kép, videó, slideshow és carousel Facebook hirdetési típusokhoz milyen specifikációkat kell fejben tartani. Ebben a cikkben a kizárólag mobilról elérhető legújabb típust, a canvas hirdetést mutatjuk be, amely lényegében magában foglalja az összes eddigi típus adta lehetőségeket (és még ezen felül mást is), hogy mobilokon üzenetünk a lehető legérdekesebb és figyelemfelkeltőbb módon juthasson el a felhasználókhoz.

Elolvasom
Google Analytics használata 5 tipikus hiba

5 tipikus hiba, melyet Google Analytics használatakor elkövetünk

Olvasási idő: 10 perc

A Google Analytics a legelterjedtebb webanalitikai eszköz Magyarországon, többek között azért is, mert ingyenesen használható (van fizetős verziója is: Google 360 Suite) és mert a segítségével nagyon sok mindent lehet monitorozni. Persze csak akkor, ha megfelelő a konfigurációja.

Célunk nem a Google Analytics bemutatása, hanem azon tipikus hibák és az ezekre kínált megoldások ismertetése, melyeket az ezen weboldalelemző-eszközt használók gyakorta elkövetnek.

Elolvasom
ecommerce-tartalommarketing-fokep

E-commerce tartalommarketing: 7 ok, amiért most kell elkezdened

Olvasási idő: 9 perc

Az e-commerce, avagy az e-kereskedelem manapság népszerűbbé válik, mint valaha. Ez annak is köszönhető, hogy a ma már könnyen elérhető és testreszabható e-kereskedelmi WordPress keretrendszerek (például WooCommerce) lehetővé teszik a több ezer terméket kínáló online webáruházak létrehozását. És nem kell hozzá több éves programozó tapasztalat, azonban magánál az indulásnál azonban erősen javallott egy programozó igénybevétele.

Elolvasom
Facebook hirdetés típusok 2017 első rész

Facebook hirdetés típusok 2017-ben – 1. rész

Olvasási idő: 7 perc

Facebook hirdetésekkel – mint tudjuk – nagyon sikeresen lehet elérni a célközönséget. 2017-re nyilvánvalóvá vált, hogy egyre gyakrabban kell fizetett hirdetésekkel megtámogatni kampányainkat, hogy a maximális eredményt elérhessük. Mivel elég nehéz folyamatosan tisztában lenni a legideálisabb Facebook hirdetési típusokkal, azok méreteivel és megoldásaival, megpróbáljuk összeszedni és bemutatni a képi, videó és szöveges lehetőségeket. Így bárki tisztában lehet azzal, hogy milyen célokhoz milyen megoldásokban gondolkozzon, hogy hirdetései sikeresek legyenek! Első cikkünkben a képes, videó, slider és carousel Facebook hirdetési típusokról írunk. A legátfogóbb megoldásokra lehetőséget adó canvas Facebook hirdetési típust következő cikkünkben foglaljuk majd össze.

Elolvasom
Hatékony email készítése - tervezd meg email-kampányodat

Ötletek a hatékony emailekhez, avagy hogyan tervezd meg email marketing kampányodat

Olvasási idő: 10 perc

Az email remek lehetőség arra, hogy leadeket generálj, közelebb hozd és edukáld közönségedet, valamint támogasd azokat, akik pozitív híredet viszik a nagyvilágba. Emellett remekül lehet arra is alkalmazni, hogy közönségedet elkötelezd céged irányába! Statisztikák szerint az email marketing átlagosan 4300%-os ROI-val (Return on Investment = Befektetésarányos megtérülés) működik, ergo talán már nem is szorul különösebb bizonyításra, miért is az email az egyik leghatékonyabb marketingeszköz. Ehhez viszont igen alaposan átgondolt ötletek, pontos tervezés és megfelelő kivitelezés szükséges. Nem elég megnyitásokban és kattintásokban gondolkodni, sokkal átfogóbb perspektívára van szükség. Cikkünkben ötleteket adunk arra, hogy hogyan gondold át email marketing kampányodat, mielőtt belekezdesz, valamint hogyan járj el a különböző értékesítési szinteknél a jelenlegi email marketing trendek alapján.

Elolvasom
Google Analytics attribúciós modellek

A Google Analytics attribúciós modellekről kezdőknek

Olvasási idő: 9 perc

Az online kampányaid során – amikor éppen optimalizálsz, vagy adatot elemzel –  akkor vajon Te is a sztenderd Google Analytics pivot táblákban található konverziókat veszed figyelembe? Tudod, hogy a Google Analytics alapértelmezetten melyik kommunikációs csatornához rendeli a konverziót? És azzal vajon tisztában vagy, hogy miért pont ahhoz rendeli hozzá?  Ha szeretnéd elkerülni a konverziók alapján történő optimalizálás főbb hibáit, akkor ez a cikk mindenképpen neked szól.

Elolvasom
page authority tippek

Page Authority, avagy 3 gyakorlati lépés, hogyan növeld a weboldalad hitelességét

Olvasási idő: 7 perc

Mit érdemes tudni a page authority-ről, vagyis a weboldal hitelességről? Hogyan működik? Mi köze van ahhoz, hogy weboldalad aloldalai előkelő pozícióban legyenek a Google találati listáján? Hogyan növelheted meg általa a weboldalad forgalmát? És, ami a legfőbb, mi a teendő, ha javítani szeretnél a weboldal hitelességi mutatón? Cikkünkben tanácsokkal szeretnénk szolgálni, hogyan érdemes szöveges és képes tartalmat készíteni, illetve milyen típusú külső linkeket szükségesek, hogy javuljon a page authority mutató.

Elolvasom
felhasznaloi_elmeny_hoterkep_fokep

A felhasználói élmény javítása – Milyen szerepe van az F-olvasásnak az online marketingben?

Olvasási idő: 8 perc

Ha túl vagyunk weboldalunk beélesítésén, és már potenciális érdeklődőt is sikerült rá odacsábítanunk, már csak azt kell elérnünk, hogy ott is maradjon; hogy elolvassa a tartalmainkat és megtalálja a kulcsfontosságú területeket – vagyis (jó esetben) megnyomja a Rendelés gombot. Honnan tudjuk, hogy mit fog észrevenni a látogató? Hova helyezzük el az oldalon azt a bizonyos gombot, és vajon az odavezető úton milyen elrendezésben vezessék őt el a legfontosabb tartalmak? Egyáltalán mi köze van az F-olvasásnak az online marketinghez? Miért fontos látni az AARRR tölcsér aktivitás szakaszában, hogy mit végez a látogató a weboldalon? Miért kell hőtérképes elemzés alapján optimalizálnunk? Cikkünkben ezen kérdésekre kerestük a választ.

Elolvasom
buyer persona jelentése 101

Szellem a gépben – A buyer persona az inbound marketingben – Cikksorozat 1. rész

Olvasási idő: 7 perc

Claude Hopkins mondta egykor, hogy ,,soha ne nehezítsd meg a vevő dolgát. Inkább mutasd meg neki, hogy kiváltság tőled vásárolni.” Ha sikeres inbound marketing kampányt szeretnél lefolytatni, tartsd szem előtt ezt a gondolatot. Ugyanakkor az is fontos, hogy tisztában légy az egész folyamat talán legfontosabb elemével, nevezetesen a buyer persona mibenlétével. Erről szól cikksorozatunk első része.

Elolvasom
A remarketing fogalma: remarketing alapok kezdőknek

A remarketing fogalma: remarketing alapok kezdőknek

Olvasási idő: 11 perc

Bizonyára már Te is hallottad azt a mondást, hogy ,,az új vevő megszerzése ötször annyiba kerül, mint a már meglévő megtartása” (Kotler, 2012). A cikkünk lényege az, hogy mielőtt bármilyen tanácsot adnánk, vagy akár összetett leírásba belekezdenénk, előbb segítsünk rávilágítani, miben is rejlik a remarketing fogalma, valamint bemutatjuk a vevők (valamint a látogatók, a felhasználók, a leadek) megtartásának egyik leghatékonyabb eszközét.

Elolvasom
eDM jelentése elektronikus direkt marketing

eDM jelentése, azaz az elektronikus direkt marketing és fontosabb KPI-ok

Olvasási idő: 7 perc

Mi is pontosan az eDM jelentése? Mi az, amire figyelnünk kell, ha közönséget szeretnénk építeni? Mik a kiküldött e-mailekkel kapcsolatos statisztikák? Cikkünk ezen kérdéseket kívánja megválaszolni. Először tisztázzuk az eDM definicióját, majd tippeket adunk, hogyan felelj meg a jogi előírásoknak. Szó esik az e-mail útjának fontos állomásairól: a kiküldéstől a végcélig, vagyis a konverziókig, végül pedig betekintést nyújtunk a fontosabb KPI statisztikákba a Signup.to kutatása alapján. Vágjunk is bele!

Elolvasom
inbound marketing folyamat, gépezet

Hogyan építsd fel az inbound marketing gépezeted – tartalommarketing cikksorozat 3. rész

Olvasási idő: 9 perc

Az inbound marketing folyamata nem sétagalopp. Azon marketingesek számára, akik már elsajátították az inbound marketinget, rengeteg különféle csatorna és taktika áll a rendelkezésére, beleértve magát a tartalomgyártást, a keresőoptimalizálást (SEO-t), a social media felületeket, a leadgenerálást, a leadmenedzsmentet és -elemzést. Ezért sem meglepő, hogy azok a marketingesek, akiknek új ez az egész inbound marketing-mizéria, azt sem tudják, először hova kapjanak és úgy érzik belefulladnak a sok új információba.

Elolvasom
inbound marketing jelentése

Inbound marketing vs. tartalommarketing – tartalommarketing cikksorozat 2. rész

Olvasási idő: 7 perc

Manapság sok online marketinges, amikor azt hallják, hogy inbound marketing, hirtelenjében azt sem tudják: eszik-e vagy isszák. Ebben a cikkünkben arra teszünk kísérletet, hogy kicsit rendet vigyünk a kontent marketing és inbound marketing definíciók körüli zűrzavarba, amelybe a legnagyobb szakértők is bekapcsolódnak.

A tartalommarketing cikksorozatunk első részében bemutattuk a tartalommarketing fogalmát, szerepét, helyzetét és történetét. A cikksorozatunk 2. részében pedig összevetjük majd a ‘hagyományos’ outbound marketinget az inbound marketinggel, illetve megkíséreljük ez utóbbit szétválasztani a tartalommarketingtől.

Elolvasom
Instagram hirdetés logó

Instagram hirdetés – Ismertség- és bevételnövelés egyszerűen

Olvasási idő: 6 perc

Tudtad, hogy már 2015 őszétől lehet hirdetni az Instagramon? És azt, hogy az Instagram hirdetés rendkívül hatékony bevételnövelő eszköznek minősül? Ha belevágnál, de fogalmad sincs, hogyan kezdj neki, egyet se félj; cikkünk minden kérdésedre válasszal szolgál majd!

Elolvasom
9 ok a magas visszafordulási arányhoz, weboldal optimalizálás

Weboldal visszafordulási arány: 9 érv az optimalizáláshoz

Olvasási idő: 11 perc

Ebben a cikkükben arra próbálunk meg rávilágítani, milyen okok vezethetnek a visszafordulási arány növekedéséhez (azaz, hogy a látogatók hány százaléka hagyja el a weboldalt bármilyen tevékenység, konverzió nélkül), a felmerülő problémákat hogyan, s mi módon érdemes kezelni, illetve miért szükséges a weboldal (főképp a landing oldal, vagy más neveken: érkező oldal vagy céloldal) optimalizálása.

Elolvasom
A tartalommarketing alapjai

Tartalommarketing – És mi a Te történeted? – tartalommarketing cikksorozat 1. rész

Olvasási idő: 8 perc

Cikksorozatunkban a tartalommarketing rejtelmeibe fogunk beavatni benneteket. Jelen írás (a cikksorozat 1. része) elsőként az alapokat igyekszik taglalni: a tartalommarketing definíciójának tisztázását, a hasznát és helyét az online marketing eszköztárában, majd egy kis kitérőt teszünk a tartalommarketing történelmébe, és végül zárásként azt is megtárgyaljuk, hogy miért is van rá egyáltalán szükség.

Elolvasom
Konverzió ráta, konverzió és optimalizálás

Konverziós ráta és optimalizálás – Tévhitek az online marketingben

Olvasási idő: 10 perc

Mi az a konverziós ráta? Mit is nevezünk igazából konverziónak? Mi a különbség a mikro- és makrokonverzió között? Mit ne tégy soha, hogyha a konverzió optimalizálásával próbálkoznál? Mi az, ami hatással van a célok számának növekedésére? Mi az, ami négyszer akkora konverziós rátával rendelkezik, mint a hagyományos termékhirdetés? Ha mindezekre szeretnél választ kapni, akkor olvass tovább!

Elolvasom
Email tiprográfia hírlevél készítés során

Sikeres hírlevél készítés: tipográfiai minták és mintázatok

Olvasási idő: 8 perc

A cégek e-mail hírleveleken keresztül is tudnak a már látókörükbe került érdeklődőknek és vásárlóiknak naprakész információkat küldeni akcióikról, eseményeikről és bármiről, ami növeli az olvasóban a brand ismeretét, elfogadását és növelheti a vásárlási kedvet is. Az e-mail hírlevelekre előzetesen már feliratkozott a címzett, tehát feltételezhetően érdekli a téma és feltételezhetően megnyitja a kapott levelet. Ám a hírlevél készítés során ettől függetlenül nagyon fontos megtervezni, hogy milyen e-mail hírlevél tartalmat kap a rendszeres vagy az eseti e-mailekben, illetve ezek milyen hosszúak és stílusúak. Ezek mellett legalább annyira fontos, hogy hogyan jelenik meg ez a tartalom. A cikkünkben a tipográfia oldaláról közelítjük meg a hírlevél tartalmi részét.

Elolvasom
PDCA ciklus az online marketing során

A PDCA ciklus az online marketingben – Tervezz, cselekedj, ellenőrizz, avatkozz be!

Olvasási idő: 8 perc

A PDCA ciklus egy négy fázisból álló, ismétlődő módszer, mely a minőségmenedzsmenttől elkezdve a projektmenedzsmenten át egészen az online marketingig minden területen alkalmazható. Ez a ciklikus módszer a termékek vagy folyamatok állandó kontrolljára és folyamatos fejlesztésére használható. Emellett észrevétlenül a mindennapokban is alkalmazzuk a PDCA módszert.

Elolvasom
A WhatsApp mint elsődleges kommunikációs platform

WhatsApp – Az új trónkövetelő Messenger

Olvasási idő: 7 perc

A social media (vagy magyarul közösségi média) mára már szerves része lett mindennapi életünknek. Facebook, Twitter, Orkut, hogy csak néhány fontosabb social media oldalt említsünk, de remek példák vannak a gyors üzenetküldő mobil applikációkra is: Hike, WhatsApp, Line, Wechat, Messenger, Viber stb. Mindezek közül éppen a WhatsApp volt az, ami roham tempóban nőtt s alig néhány év leforgása alatt hihetetlenül nagy lett, felhasználóinak száma pedig 100 millióról 900 millióra nőtt 2015 augusztusáig.

Elolvasom
Nincs hatékony mobilstratégia reszponzivitás nélkül

A reszponzivitás hiánya – 5 alapvető hiba a mobilmarketing tervezése során

Olvasási idő: 5 perc

Az okostelefonok világában egyre nagyobb figyelmet kell fordítanunk cégünk mobilmarketing stratégiájára, vagyis minden mobileszközön teljesül-e a reszponzivitás. Hazai viszonylatban is dinamikusan növekszik azon felhasználók száma, akik az esetek többségében mobileszközükről (mobiltelefon, okostelefon, tablet) keresnek.

Elolvasom
reszponzív weboldal és reszponzivitás

Miért fontos a reszponzív weboldal?

Olvasási idő: 5 perc

Sokat hallunk arról, hogy a weboldalunk legyen mobilbarát, legyen reszponzív weboldal, mert akkor több lehet a bevételünk, hiszen azok is tudják használni, akik mobiltelefonról interneteznek… de várjunk csak! Ha meg lehet nyitni a weboldalamat a mobiltelefonon vagy az okostelefonon, akkor az reszponzív weboldal, ugye?

Elolvasom
weboldal látogatók kohorsz analízis és ügyfélszerzés

Most minden kiderül! – A kohorsz analízis és az ügyfélszerzés 3 mérőszáma

Olvasási idő: 5 perc

Minden olyan ember, aki egy vállalkozás sikeréért dolgozik (legyen az cégvezető vagy marketinges), szeretné a lehető legtöbb vásárlót megszerezni, őket a leghosszabb ideig megtartani, s így cége számára a lehető legtöbb profitot megtermelni. Cikkünkben a kohorsz analízis segítségével mutatjuk meg, hogyan tudjuk akár hónapokra visszamenőleg vizsgálni vásárlóink aktivitását, és elköteleződését. Emellett bemutatunk három mérőszámot, amelyek kulcsfontossággal bírnak a folyamatos bevétel- és ügyfélszerzést illetően.

Elolvasom
adatvezérelt online marketing adatok

9 magyarországi adat az adatvezérelt online marketing piacról

Olvasási idő: 7 perc

Létezik-e Magyarországon adatvezérelt marketing?  És vajon adatvezérelt online marketing? Ha igen, akkor vajon mennyire tudjuk kihasználni az ebben rejlő lehetőségeket? Mik a trendek? Hogyan változott az online marketing piac? Ezekre a kérdésekre válaszol a GDMA 2015-ös kutatása.

2015-ben a GDMA (Global Allicen of Data-Driven Marketing Associations) és a Winterberry Group készített egy felmérést, melyben feltérképezték az adatvezérelt marketing és hirdetési szokásokat. Világszerte 17 országból közel 3000 marketingest kérdeztek meg a kutatásukban, köztük magyarokat is. Magyarországról a DIMSZ (Direkt és Interaktív Marketing Szövetség) segítette a kutatást. Fontos megjegyezni, hogy Magyarországról kitöltők 38,5%-a az FMCG  piacot erősíti, a válaszadók köre nem reprezentatív minta, emiatt érdemes fenntartással kezelni a kutatás eredményeit.

Elolvasom
divatos irányzatok a 2016-os webdesign trendek területén

Webdesign trendek 2016 – idén melyek a legnépszerűbb online megjelenések?

Olvasási idő: 6 perc

A tervezés alapszabályai mit sem változnak az idő múlásával, de az elmúlt években tovább nőttek a jó tervek készítésének lehetőségei. Az üzleti élet is kezdi végre felismerni, hogy egy jól alkalmazott webdesign trend üzleti előnyt jelenthet. Egy jól átgondolt megjelenési stratégia manapság nem csak web és print (avagy online és offline) felületekben gondolkozik, hanem már a mobil és egyéb megjelenésre is átterjed. A legjobb tavalyi webdesign trendek idén is folytatódnak, ugyanakkor 2016 sem lesz mentes az új ötletektől.

Elolvasom
infografika és az adatok színes megjelenítése infografika-bemutatás

Infografika, avagy az adatok megjelenése nem kell, hogy unalmas legyen!

Olvasási idő: 6 perc

Mint már az adatvizualizációról szóló cikkünkben láthattuk, az adatok és száraz tények bemutatását meg lehet oldani úgy is, hogy ne csak könnyebben értelmezhető, hanem esztétikailag is még tetszetősebb legyen. Az infografika segítségével jóval szélesebb és gazdagabb játéktér áll rendelkezésünkre, hogy a bemutatandó adatokat, grafikonokat, folyamatleírásokat, vagy magyarázatokat szép, szórakoztató vagy csak jóval értelmezhetőbb módon mutassuk be.

Elolvasom
adatvizualizáció színtérkép

Mitől lesz több az adatvizualizáció, mint egy grafikon?

Olvasási idő: 7 perc

Az ember vizuális lény, azaz könnyebben dolgozza fel a szemén keresztül beérkező információt, mint az egyéb érzékszerveken keresztül jövőket. A marketingesek 72%-a állítja, hogy vizuálisan hatékonyabban lehet átadni az üzenetet. Az agyunk hamarabb tud értelmezni egy képet, mint egy sor adatot, táblázatot vagy szöveget (valamint minimum kétszer annyian osztják meg a közösségi oldalakon, mint ha csak szöveget jelenítenénk meg). Ezért sokat segíthet az adatvizualizációs technikákkal megjeleníteni a bonyolultabb folyamatokat, adathalmazokat és összefüggéseket.

Elolvasom
üzleti intelligencia

Üzleti intelligencia és online kommunikáció cikksorozat – 1. rész

Olvasási idő: 6 perc

Annak ellenére, hogy az üzleti intelligencia (angolul business intelligence, röviden BI) fogalma már a kilencvenes évektől beépülni látszik a magyarországi vállalkozások életébe, a Google kereső listájában a kapcsolódó tartalmak a „business intelligence” kifejezésre nagyjából 97 millió találatot adnak, míg az „üzleti intelligencia” kifejezésre megközelítően csak 121 ezret és ennél is kevesebbet az „üzleti információszerzés”-re, ami körülbelül 21 ezer találat. Ez azt is mutatja, hogy hazai viszonylatban a kis- és középvállalkozások körében még nem elterjedt az alkalmazása.

Elolvasom
big data stratégia

4 kérdés, amit fel kell tenned magadnak, mielőtt belekezdenél a big data stratégia kivitelezésébe

Olvasási idő: 6 perc

Lehet, hogy egy kisvállalatot vezetsz néhány alkalmazottal, lehet, hogy egy multinacionális vállalat felelős döntéshozója vagy, de egy hatékonyan felépített big data stratégia mindenképpen stratégiai előnyhöz juttathat. Ma sokkal több piaci adat áll rendelkezésünkre, mint a történelem során bármikor. Ez köszönhető a weboldal analitikának, a geolokációs szolgáltatásoknak, az adatbányászatnak, valamint a folyamatos felénk irányuló és egyben tőlünk származó adatok áramlásának, amelyek a mindennap használt eszközökről és termékekről érkeznek. Gondoljunk csak bele, hogy például az okostelefonok világában a lokáció segítségével mindig tudjuk, hol jár a vevő: legyen szó akár a Facebook, a Google, az Instagram, az Uber vagy a Waze felületéről.

Elolvasom
AARRR tölcsérelemzés

AARRR tölcsérelemzés – A XXI. század AIDA modellje?

Olvasási idő: 6 perc

A Dave McClure vállalkozó által megalkotott új elemzési modell óriási előnye, hogy olyan eszközöket használhatunk, aminek segítségével a lehető legpontosabban tudjuk mérni weboldalunk vagy webáruházunk felhasználóinak útját, és ezáltal növelni tudjuk a kommunikációnk hatékonyságát, valamint több konverziót (például: feliratkozás, regisztráció, vásárlás) érhetünk el.  A tölcsérelemzés nevet azért kapta, mert ahogy az ügyfélszerzéstől a vásárlásig haladunk a folyamatban, egyre kevesebb ügyfél marad az egyes szinteken, így egy tölcsérformát ad ki a folyamat ábrázolása.

Elolvasom
tipográfia

6 fontos tipográfiai szabály a sikeres weboldalhoz

Olvasási idő: 9 perc

Bár a mai trend az, hogy egyre nagyobb arányban képek és videók alkotják a weboldalak lényegi tartalmát, rengeteg mindent szövegesen lehet a legjobban átadni. Azonban nem mindegy, hogy ezek a szövegek hogyan néznek ki. A tipográfia (a betűk megjelenésének művészete) nagymértékben meghatározza egy weboldal sikerét azáltal, hogy milyen mértékben képes átadni az üzenetét.

Elolvasom
weboldal tartalom optimalizálás

7+1 módszer, hogyan optimalizáld a weboldalad tartalmát a felhasználók és a keresőmotorok számára egyaránt

Olvasási idő: 7 perc

Egyesek szerint a keresőoptimalizálásnak már leáldozott. Ha még nem hallottál volna róla, eláruljuk, hogy a keresőoptimalizálás (angolul: Search Engine Optimization vagy röviden SEO) még (mindig) nem halott. Sőt. Az egyre bővülő és fejlődő digitális világunkban az egyik legfontosabb online marketing eszközzé vált. Kihangsúlyozzuk, hogy nem lehet csak erre építeni az online marketing stratégiát, hanem annak egy részét képezi. Vállalattól és profiltól függően azonban más-más arányban. Valójában a keresőoptimalizálás (vagy ahogy egyesek említik: weboldal optimalizálás) abszolút elengedhetetlen a sikeres tartalommarketinghez.

Elolvasom
big brother és big data

Big Data = Big Brother vagy tinédzser szex?

Olvasási idő: 6 perc

A legtöbbünknek fogalma sincs, hogy pontosan mire is használják a big data-t és mik is az előnyei a számunkra. Emellett a média is segít annak a gerjesztésében, hogy azt higgyük, a big data a big brother szinonimája. A nagy mennyiségű és személyes adatok birtoklása miatt aggódó vásárlók akár törvényi úton is nyújthatnak be jogorvoslati kérelmet. Ez megnövekedett állami beavatkozásokhoz vezethet, amelyek tulajdonképpen olyan megszorítások, melyek gátolják az innovációt és ezáltal a marketinges lehetőségeit is, hogy személyre szabott élményt és ajánlatot nyújtson a felhasználó és a vásárló számára.

Elolvasom